W ramach usług konsultingowych wykonujemy Audyty Organizacyjne polegające na badaniu struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa pod kontem jego funkcjonowania. W tym zakresie badamy wszelkie istniejące procedury operacyjne potrzebne do realizowania zadań i celów wraz z ich kontrolą i weryfikacją. Badamy efektywność aktualnego systemu zarządzania w obszarze powstawania i przekazywania decyzji, przepływu informacji i dokumentów. Audyt Organizacyjny jest punktem wyjścia do wprowadzania modyfikacji i optymalizacji struktury organizacyjnej .
KIEDY POWINIENEŚ DOKONAĆ Audytu Organizacyjnego ?
-
-gdy Twoja firma wzrasta w tempie ponad 20% rocznie
-
-gdy Twoja firma łączy się z inną lub rozpoczyna funkcjonowanie w grupie firm
-
-gdy całkowicie zmienia się zarząd firmy
-
-gdy zamierzasz wprowadzić lub zmienić system informatyczny firmy
-
-gdy gruntownie zmieniasz strategię rynkową firmy
-
-gdy w ciągu roku powstają nowe komórki organizacyjne, których przychód generuje ponad 15% zysku operacyjnego firmy
-
-gdy pojawiają się wykluczenia stosowanych procedur
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PRZEPROWADZENIA Audytu Organizacyjnego
-
Uzyskanie aktualnego obrazu organizacji
-
Ocena efektywności funkcjonowania obowiązujących w firmie procedur formalnych i nieformalnych oraz ich wpływ na procesy produkcji, logistyki, sprzedaży, płynności finansowej etc.
-
Raport z badania dopasowania obowiązujących procedur do struktury organizacyjnej i aktualnych celów firmy
-
Określenie przybliżonego i szczegółowego wskaźnika synergii przy połączaniu dwóch lub więcej organizacji
-
Określenie aktualnego stanu dopasowania kompetencji i funkcjonowania organizacji do wdrażanego systemu informatycznego
-
Wytypowanie procedur do likwidacji lub do wprowadzenia w związku z planowanymi zmianami w firmie
-
Raport z badania kompetencji (ocena kompetencji twardych i miękkich na poszczególnych stanowiskach)
Kontakt z konsultantem
zobacz inne uslugi powiazane